2 بیمار مرد حدودا 48 ساله، یکی پزشک متخصص و دیگری دندان پزشک که بیشتر از 30 سال از ناراحتی گوارشی بصورت معده درد رنج می بردند. هردو نفر شغل پر استرس و پر مشغله ای داشتند. مصرف انواع داروها برای تسکین و بهبود درد بیماران موثر نبود، حتی پنتا پرازول هم تسکینی بر درد نبود. گاهی حتی درد با خوردن دارو شروع و بدتر نیز میشد.
نتایج درمان با طب سوزنی:
پس از 12 جلسه درمان با طب سوزنی بصورت روز درمیان در 2 هفته اول و سپس هفته ای 2 جلسه و پس از 2 هفته دیگر یکبار در هفته که توام با کمی اصلاح در نحوه غذا خوردن و همراه با قطع داروهای شیمیایی، هر دو بیمار تا 90% بهبودی خود را مخصوصا در دردهایی که داشتند پیدا کردند.
طب سوزنی ایران...ما را در سایت طب سوزنی ایران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42